Akhill Hayy Dan Isteri Sah Bercerai!

By | 6:19 AM Leave a Comment

Akhirnya,Kontroversi yang sebelum ini mengaitkan keretakan hubungan penyanyi dan penceramah bebas itu bersama isterinya kini sudah sampai ke penamatnya.Semalam,Akhil Hayy telah melafaskan cerai talak 1 terhadap isterinya itu di depan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Ipoh.

Dalam muka hadapan akhbar metro hari ini,ustaz akhil meminta semua pihak tidak lagi memperkatakan mengenai hal peribadinya selepas krisis rumah tangganya berakhir semalam sebaik dia menceraikan isterinya.


Dia(ustaz) menegaskan bahawa pencerainnya adalah bukan disebabkan orang ketiga yang sebelum ini telah "dihangatkan" dimedia dan blog2 yang mengatakan Waheeda adalah punca kepada krisis rumah tangga akhil dan Maizawati terjadi.

“Berkali-kali ana tegaskan, jangan babitkan perkara (punca perceraiannya) dengan pihak ketiga. Cukuplah, keluarga dan sesiapa yang terbabit dalam hal ini terzalim dan terkecewa secara tidak langsung selain kredibiliti ana yang tercalar cukup banyak".Kata akhil Hayy yang dipetik didalam akhbar Metro hari ini.

Newer Post Older Post Home

0 comments: