Artis Popular Minum Arak?

By | 8:35 AM Leave a Comment

Sepatutnya dibulan ramdhan yang mulia ni,kita seharusnya melakukan perkara yang baik dan dirahmati Allah.Tetapi lain pula jadinya dengan perangai artis Malaysia yang mengaku agama islam tetapi minum arak!

Menurut sumber,artis yang minum arak tu terdiri dari 3 orang yang popular dan wajah mereka sering terpampang di akhbar atau sering keluar televisyen.Kiranya sebut saja nama artis ni semua orang kenal lah kot?hmmm..


Pesta arak itu berlangsung di nun sebarang sana yang dihadiri oleh 3 orang artis ini bagi meraikan hari kemenangan.Seorang artis itu adalah selebriti serba boleh, seorang lagi pengacara serta pelakon manakala seorang lagi pelakon wanita cantik dan tip top!

Difahamkan,pesta itu berlangsung dan tanpa segan silu "air kencing setan" itu diminum oleh artis terbabit konon2nya tak ada "mata" yang melihat mereka.Arak yang diminum tu bukan calang2 arak,harganya memang mahal!

Sebelum cerita ni menjadi semakin "panas" dan diketahui umum,hope artis terbabit dapat kembali ke pangkal jalan dan bertaubat kepada ALLAH dibulan yang mulia ini.
Newer Post Older Post Home

0 comments: