Qabil Dan Fasha Tak Jadi Tunang

By | 5:54 AM Leave a Comment

Haiyyaa!!putus cinta la pulak si Fasha Sanda dengan Qabil Ambak ni.Apa masalah diorang ni pn aku xtau.Sat kata nak tunang,sat kata nak putus..macam2 btoi la.

Kalau korang ada baca paper Metro hari ini,cerita pasal diorang ni dok muka surat depan tu.Kira cerita paling sensasi la kot hari ni?hohoho

“Memang saya akan menamatkan zaman bujang, tapi yang pasti, bukan dengan dia (Fasha Sandha).”

"Ada sebab mengapa saya tak jadi berkahwin dengannya. Memang kami ada perancangan untuk berkahwin sebelum ini, tapi semuanya tak menjadi kenyataan".Tu ha petikan dari Metro pengakuan berani mati Qabil dimana dia tak jadi nak ambik fasha ni sebagai tunang dia.

Mengikut info yang aku dapat,Qabil dengan Fasha digosipkan bercinta selepas mereka bertemu dalam satu majlis baru baru ni.

Macam tuh la al-kisahnya Fasha dengan Qabil.Mungkin tak ada jodoh la tu kot.

Tak apa lah fasha oii..buat relex sudah..kumbang bukan seekor..awak tuh cantik ..ramai lagi yang dok tunggu masa ja nak pinang awak!
Newer Post Older Post Home

0 comments: