Ummie Nazeera Dibelasah Teruk

By | 4:04 AM Leave a Comment

Oh!Dah panas nampak kes Ummie Nazeera dan Remy.Dalam laporan muka hadapan harian Metro hari ini,terpampang jelas muka Ummie dengan kesan lebam dan berdarah gara2 dipukul Remy sebelum Remy pula dibelasah oleh 7 orang lelaki di Istana Budaya baru baru ini.

Mengikut saksi kejadian yang juga pembantu rumah Ummie,Susi Sumarni,dia nampak Remy melibas tangan dengan laju ke arah muka kiri Ummie Nazeera dan menyebabkan Ummie jatuh serta merta dan lebam yang teruk dimuka.

Akibat dari tindakan itu,Remy memesan kepada Susi supaya tidak melaporkan kepada sesiapa sekalipun.(mungkin nak kaver line la kot si Remy ni)..Wtf!


“Saya nampak Remy pusing badan dan melibas tangan dengan laju ke arah muka kiri cik muda (Ummi Nazeera)."

“Dua kali Remy pesan supaya tidak melaporkan perkara itu kepada sesiapa sebelum menyuruh saya bantu mengangkat cik muda yang jatuh terlentang dan mengambil bedak asas di rumah untuk menutup luka."

“Saya hanya menurut perintah dan membantu cik muda yang mengadu kesakitan akibat bengkak di muka kiri dengan luka dan lebam sekitar matanya,” Cerita Susi kepada wartawan Metro


Laporan penuh cerita panas ni,boleh click disini

P/s : Terkejut dengan tindakan Remy.Rasa macam nak ja aku sepak muka kau Remy.Cis!memang dayus!Kesian kat Ummie.Sabar jer la ek.Memang patut la pun Remy kena belasah balik!

Newer Post Older Post Home

0 comments: