Maizawati Bakal Naik Pelamin

By | 9:35 AM Leave a Comment


Oh!Macam nak balas dendam la pulak bekas isteri Akhil Hayy ni kan?Mungkin jeles kot tengok Akhil dah kawen ngn Waheeda dia pun nak juga.

Tapi yer la kan,kalau dah nama jodoh tuh memang tak boleh kata apa la.Maizawati Zainal dikhabarkan bakal naik pelamin dengan jejaka yang baru berusia 23 tahun.Mak ai!jauh panggang dari api gak yang Maizawati pilih nuh?hohoho


“Insya-Allah, majlis pernikahan akan diadakan Mei ini walaupun sebelum ini mengikut perancangan is sepatutnya bulan depan.

“Kami terpaksa menundanya kerana ibu bakal suami dimasukkan ke hospital disebabkan masalah kesihatan,”


Tak kisah la macam mana pun pilihan Maizawati,kami seluruh rakyat Malaysia mendoakan yang terbaik dari anda dan moga kekal hingga akhir hayat

Newer Post Older Post Home

0 comments: