Ramlah Ram Dan Pizzanya

By | 9:09 AM Leave a Comment
Antara gambar Ramlah Ram yang menampakkan $#$@ dia.Agak 'boleh tahan'gambar dia ni.Memang la tak seksi dari atas.Tapi seksi dari belakang dan depan.

Kalau tengok side depan punya,aku pun tatau nak cakap apa.dah macam pizza tak cukup masak pun ada.hohoho






Bukan niat nak malukan Ramlah Ram.Sekadar ingatan buat golongan yang dah umur senja2 memang tak elok la kot pakai ala-ala barat.

Newer Post Older Post Home

0 comments: