Ameng Spring Berfacebook Dalam Jel?

By | 9:39 AM Leave a Comment
Sebenarnya,rasa nak tergelak pun ada tapi layan je la gosip ni.Dok terfikir juga dekat penjara ada ke internet?Memang sungguh terbaik dari ladang la macam tu!

Takanlah Ameng dilayan macam VIP kot masa duduk 'dalam' kan?hehehe.Setahu aku FB Ameng tu memang yang original punya.Cuba berfikiran positif,mungkin isteri Ameng yang online FB dia :)




Sapa setuju memang Ameng yang online FB dia angkat tangan macam ucop wildchair.hehehe

Pic credit to : ygmenarik.info
Newer Post Older Post Home

0 comments: