Al-Kisahnya Azharina Punya Cerita

By | 8:52 AM Leave a Comment

Memang betul-betul 'ganas' kritikan dari seorang wartawan ni terhadap Azharina.Marah btol dia dengan penyanyi tu.

"Serius kami rasa nak lempang si Azharina bila melihat gambar-gambar perasan seksi dia nie. Seolah-olah macam nak beritahu kepada semua orang(terutama Dato’-Dato’) betapa sepinya hidup dia sebagai seorang janda. Betapa dia rindukan belaian seorang lelaki.

Rasa-rasa apa motif si Azharina sanggup berposing begini? Nak femeskan diri? Nak bagitau orang yang dia sepi? Nak tunjukkan bodynya tak berapa seksi?

Pening kepala kami lihat gaya-gaya artis Malaysia bergambar sekarang ini"






P/s : Aku pun rasa gersang tengok pic Azharina :P
Newer Post Older Post Home

0 comments: