Nak Tengok Adik Elfira Loy?

By | 9:13 AM 3 comments
Aku ingatkan Elfira Loy ni ada adik lelaki je,tak sangka plak dia ada adik perempuan yang boleh dikategorikan cun hitam manis.ehehe

Just untuk cuci-cuci mata,meh kita layan gambar Ezlisa Loy.Korang rasa adik ngan kak mana cun lagi?





Biodata Ezlisa Loy aku masih tak jumpa.Kalau korang baik hati nak share biodata dia tinggalkan komen yer

P/s : Dengarnya..dia dah jadi pelakon sekarang.Korang tau tak drama apa dia dah penah belakon? Tak penah plak aku perasan.hhohoh
Newer Post Older Post Home

3 comments: