Ida Nerina Dan Suami Bercerai?

By | 10:10 AM Leave a Comment

khabar angin kini bertiup kencang gosip rumah tangga pelakon Ida Nerina dengan suaminya Sha'arin Mohammed Razali, bekas pemuzik kumpulan Blackrose yang dikatakan mereka sudah menfailkan untuk bercerai.

Ida yang masih lagi cedera teruk di bahagian tulang belakang akibat terjatuh di rumah mereka pada 21 Jun lalu dan memerlukan bantuan kerusi roda untuk bergerak.

Mereka yang berkahwin pada tahun 2006 masih lagi belum dikurniakan cahaya mata tetapi Sha'arin telah mempunyai 2 cahaya mata hasil daripada perkahwinan pertamanya dulu.

Sha'arin berkata, dia tidak berhak untuk bertindak sewenang-wenangnya kepada mana-mana pihak yang menyebarkan gosip tentang penceraian mereka seperti yang berlaku sekarang.

Saya cuma buat tak tahu saja. Hakikat ini kerana sejak sebelum kami berkahwin sehinggalah sekarang, sudah banyak cerita kurang enak dilemparkan kepada kami. Susah untuk saya komen semua perkara itu. Biarlah masa menentukan," Luah Sha'arin kepada Murai.com.my


P/s :Kesian la pulak dengan khabar angin palsu rumah tangga ida dan suaminya ni.Hope mana2 pihak yang sebarkan berita palsu ni cepat2 la minta maaf yerr..
Newer Post Older Post Home

0 comments: