Eira Syazira Bengang

By | 6:11 AM 1 comment


Selepas gambar adiknya tersebar luas diinternet,Eira meluahkan rasa ketidakpuasan hatinya kepada media kerana ingin menjatuhkan maruah dia sebagai pelakon.

Mungkin ramai yang dah tengok gambar adik si Eira ni kan? memang hot dan sexy juga la adik dia ni.Memang boleh jadi pelakon + model la kot.kalau kakak dah sexy mesti adik turut serta bukan?hohoho

"Tidak dinafikan gambar itu adalah adik saya yang kini mengikuti pengajian di Universiti Industri Selangor (Unisel). Ia diambil ketika dia bersama rakan berhibur dan saya pun tidak pernah menyangka perkara seperti ini berlaku kepadanya.

"Memanglah terkejut sebaik melihat gambar itu, tetapi saya lebih senang melihatnya dari sudut positif.

"Sebagai remaja dan manusia biasa, saya tahu kita tidak pernah lari daripada tersilap langkah. Dalam soal ini, saya selesa bertanya dulu sebelum bertindak.

"Bagaimanapun, didapati kes adik saya ini tidaklah seteruk mana. Shafnida sekadar bersosial dan dia tidak ambil minuman keras, berpeluk atau bercumbu. Jadi, kenapa ada pihak sanggup ambil kesempatan dengan menyebarkan gambar itu,"

Itu antara luahan hati Iera yang dipetik dalam Akbar Metro hari ini.

Biasalah tu Iera kalau dah dapat gambar "hot" macam tu mestilah best kalau gosip2 kan di blog.Bukan apa.Sekadar perkongsian bersama saja :)

Buat Iera,janganlah marah dengan blogger2 macam kami ok? :)

Newer Post Older Post Home

1 comment: