Umie Aida Tarik Diri Pegang Watak Drama Spa Q

By | 7:34 AM Leave a Comment

"Alasannya tidak dapat memberi komitmen pada bidang lakonan buat masa ini".Itu antara alasan Umie Aida yang menarik diri disaat saat akhir daripada berlakon dalam drama bersiri Spa Q.

Umie yang dipilih memegang watak Qistina didalam drama tuh bagi menggantikan Norish Karman membuat keputusan menarik diri hanya melalui kiriman SMS saja kepada penerbit Global Station, Zaiton Mohd Jiwa

Haiiyaa..nampak gayanya,terpaksalah Zaiton mencari pengganti Umie sekarang.Bukan mudah untuk berbuat demikian kerana Umie juga menarik diri pada saat akhir. Maklumlah, barisan pelakon dan kru drama bersiri ini juga bakal berada di lokasi penggambaran tidak lama lagi.

Biasa lah tuh,tak semua yang dirancang akan menjadi kenyataan.Kita hanya mampu merancang tetapi tuhan yang menentukan setiap perancangan kita tu.

Diharapkan penarikan diri Umie Aida ni tidak mematahkan semangat Zaiton untuk mencari pengganti Umie secepat mungkin.

P/S : Agaknya tak puas berbulan madu lagi kot Kak Umie tarik diri ..hehe..:)apa2 pun,suka tengok watak Umie dalam drama Kekasihku Seru.Tak dak sambungan dah ke ek cita ni?macam tergantung je :)

Newer Post Older Post Home

0 comments: