Datin Ajak Fizz Fairuz Kahwin Lari

By | 8:53 AM Leave a Comment

Terkejut aku baca cerita pasal seoarang mak datin (tak tau malu gamaknya) yang ada hati nak ajak Fizz Fairuz kahwin lari di luar negara dek terpersona dengan watak yang dibawa Fizz sebagai Aidil dalam drama Nur Kasih yang baru tamat Jumaat lalu.

Nak tergelak pun ada aku baca cerita pasal mak datin ni.Ntah apa2 jer .Sampai terbawa2 pulak dah watak si aidil tu.Haiyaa!!apa nak jadi pun aku xtau la dengan si tua tak sedar diri tuh.huhuh..

Kat bawah nih serba sedikit artikel cerita ni yang aku petik dipaper Kosmo.

"Terbaru, seorang mak datin mengajak dia berkahwin lari di luar negara kerana terpersona dengan kenaifan dan kewibawaan yang dibawa lewat peranan Aidil dalam siri drama fenomena, Nur Kasih yang baru berpenghujung Jumaat lalu.


"Memang lucu bila ada seorang wanita yang mengaku dirinya datin mengajak saya berkahwin di luar negara gara-gara watak Aidil. Dia menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada pengarah produksi dan meminta saya menghubunginya," kata Fizz ketawa


Kalau nak baca full story boleh click dekat Sini

P/s : Buat mak datin tu,bawa2 la sedar diri sikit yer..umur dah senja2 ni xyah la buat kerja bodoh macam ni..jangan dok taksub sangat dengan watak Aidil tu..Cuba fikirkan ALAM seterusnya pulak!

Newer Post Older Post Home

0 comments: