Gambar Fasha Sandha Jadi Penyokong Kelantan

By | 2:49 AM Leave a Comment


Walaupun persatuan bolasepak kelantan didenda RM50,000 atas kelakuan penyokong liarnya tempoh hari,mungkin dengan tersebarnya gambar Fasha Sandha nih dapat mengubat segala duka fans2 kelantan ni.

Cuba korang tengok gambar dekat atas ni,agak2 sape la mamat2 yang cuba menumpang glamour tuh yer..hehe..


Tak ku sangka fasha nih peminat bolasepak juga yer..bukan senang kita nak tengok artis2 dekat malaysia nih yang fanatik bolasepak lebih2 lagi bolasepak malaysia.Kalau ada pun boleh "kira" je la..

Kalau macam ni la gaya hidup artis dekat malaysia ni kan,rasanya baru meriah sikit sdadium tu dengan kehadiran artis2 ternama malaysia.
Newer Post Older Post Home

0 comments: