Gambar Marsha AF3 Tanpa Makeup

By | 7:25 AM 1 comment


Aummm!!pasti sesiapa saja yang tengok gambar marsya dekat atas ni akan terliur.Mana tak nya,memang cun melecun dan tip top habis lah.

Itu gambar disebalik dia makeup.Cuba korang bayangkan kalau Marsya nih tak makeup macam mana la agaknya muka dia ek?Korang pernah tengok ke muka Marsya time tak makeup?

Pasti ramai yang dok tunggu tunggu gambar muka Marsya tak makeup macam mana ek..hehe,,ok2 aku tunjukkan kat bawah nih.Jangan lupa baca bismillah ok :)




Jeng3x!!!inilah Marsya kalau tidak makeup...

So,apa komen korang?aku tak nak bagi komen sebab takut2 nanti boleh bawa fitnah pulak kan.Yela zaman sekarang nih pakai adobe photoshop saja boleh ubah rupa orang dari cun jadi xcun.Dari x cun jadi cun.Macam macam lagi la boleh buat dengan Photoshop ni.

Ramai2 la mimpi marsha tanpa makeup ok? :P

Newer Post Older Post Home

1 comment: