Model Majalah Playboy Indonesia Kahwin Lagi

By | 6:38 AM Leave a Comment


Zaman sekarang nih bukan laki je boleh kahwin lebih dari 1,pompuan pun turut serta sama nak kahwin lebih dari 1.Dah macam dunia sekarang nih terbalik pulak.!

Gosip terbaru,Model majalah playboy Indonesia,Andhara Early rupa rupanya dalam senyap2 sudah berkahwin buat kali ketiga.

Pengakuan tersebut dibuat Early apabila hanya keluarga terdekat sahaja yang tau tentang dia kahwin buat kali ketiga ni.

"Saya sudah menikah dua minggu lalu. Tak ada sebarang majlis diadakan. Sudah tidak sesuai dengan saya," katanya kepada anggota band Wali sewaktu menjadi model untuk klip video terbaru band tersebut".Itu antara pengakuan Early yang dipetik dalam paper Kosmo.



Dengar cerita kan,Early nih pernah berkahwin dengan mantan vokalis ME, Ferry Marta Wijaya. Dia kemudian dikurniakan seorang anak yang dinamakan Magali. tetapi, Early tidak mengaku Magali sebagai anaknya dan selepas tuh mereka bercerai.

Ada juga Ura2 mengatakan Magali nih anak kepada Early dan Vokalis Peterpan Ariel.(agaknya pernah skandal kot diorang nih kan)..

Setelah bercerai dengan Ferry, Early kemudian menikah dengan sutradara Cessa David Lukmansyah yang juga tidak kekal lama.


Newer Post Older Post Home

0 comments: