Anne Ngasri Buka Tudung Niat Cari Rezeki?

By | 8:44 AM 1 comment

Dunia sekarang ni agaknya dah makin pelik lah.Mungkin nak kiamat dah kot gamaknya.

Terbaru,cerita mengenai Anne Ngasri yang membuat pengakuan dia berlakon membuka tudung disebabkan niat ingin mencari rezeki.Ada ka patut macam ni?

Patutkan Anne buat semua ni sebab lakonan?sedangkan dia baru saja balik dari mengerjakan umrah?Dalam islam tak suruh pun seseorang kaum hawa tu mendedahkan auratnya dimata umum ?ntah.aku tak paham betul dengan dia ni!


"saya terpaksa membuka tudung kerana niat untuk mencari rezeki. Lagipun memang susah kalau kita nak harap watak yang pakai tudung sahaja".

"Saya tahu tidak manis jika saya buka dan pakai tudung, namun biar Tuhan sahaja yang mengetahui niat saya".

Mungkin orang akan keliru dengan penampilan saya, dalam drama saya tak pakai tapi jika mereka jumpa saya diluar saya pakai tudung lengkap".


Aku pun tak mau komen banyak2 pasal minah sorang ni.Korang semua judge la sendiri apa yang dilakukan Anne.Patut atau tidak sebab lakonan dia buka tudung?hah..

Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. niat apa yg menghalalkan cara haram...skrg ni bkn zaman darurat...klau mcm terjadikat jepun 2 baru la darurat...

    ReplyDelete