Diana Rafar Jual Produk Seks

By | 6:22 AM Leave a Comment

Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan penyanyi cantik seksi iaitu Diana Rafar.Banyak juga drama yang telah dilakonkan Diana antaranya dan paling terbaru sekarang nenek kebayan yang ditayangkan setiap hari isnin hingga khamis pukul 4.30 petang di TV3 dan 8.35 malam di TV9.

Diana adik kepada Linda Rafar pernah popular dengan lagu hit mereka Hak Milik Kekal.Diana yang baru sahaja berkahwin dengan pelakon Zamarul Hisham dengar cerita dah buka sebuah Spa di Seksyen 13, Shah Alam.(boleh p urut kot lepas ni).

Dekat sapa Diana tu juga dijual krim susu seks.Hah!dah makin "garang" nampaknya si Diana ni.Dah boleh jual Krim seks la pulak..


Krim wangi ini disapukan selepas mandi ke seluruh badan sebelum melakukan hubungan suami isteri. Hasilnya menakjubkan.Ujar Diana yang turut menegaskan, sebagai usahawan seseorang itu tidak perlu malu untuk mempromosikan produknya.Petikan didalam paper Kosmo

Note : Ikut suka Diana la nak jual apa pun kan.Yang penting halal,diluluskan dan juga tidak memudaratkan kesihatan sudah.Tak mau la lepas ni dengar cerita orang pakai krim Diana jadi mandul ka,tak boleh buat seks ka.hehe :)

Newer Post Older Post Home

0 comments: