Natasha Hudson Bercerai

By | 8:19 AM Leave a Comment

Ibarat "pisang berbuah 2 kali".Itu antara ungkapan yang sesuai buat pelakon kacuk dan model cantik Natasya Liana Mohd Redzuan Hudson apabila dia dikhabarkan sudah bercerai dengan suaminya Datuk Shahrin Zahari selepas dua tahun hidup berkahwin.

Ini bukan kali pertama perkahwinan yang dibinanya musnah.Natasha pernah dikecewakan hasil perkahwinan pertamanya selepas 4 bulan mereka berkahwin.

Natasha menolak sekeras kerasnya gosip punca dia dan suami bercerai bukan disebabkan orang ketiga tetapi disebabkan tiada lagi persedahaman dan tiada jodoh antara mereka.


Hasil perkahwinan Natasha dengan Datuk Shahrin,mereka dikurniakan seorang anak Nessa Helena yang kini berusia 5 bulan.

"Sampai bila saya nak hidup kerana takut difitnah orang? Saya tak kisah orang nak cakap pasal saya bercerai dua kali. Sudah tertulis, ini pengalaman dan pengajaran hidup saya. Saya tak mahu menipu orang".Ulas Natasha kepada paper Kosmo


P/s : Buat Natasha Hudson,banyakkan bersabar dan selalu berdoa moga diberi petunjuk dan ditenangkan hati
Newer Post Older Post Home

0 comments: