Pelakon Drama Nur Kasih Minum Arak?

By | 6:12 AM Leave a Comment

Al kisahnya bermula time aku dok lepak2 dengan member aku di Oldtown Cafe.Dok seronok bercerita pasal episod akhir drama Nur Kasih,member aku ni pun buka la cerita panas dua orang pelakon drama Nur Kasih minum arak!Tergamam aku lepas kawan aku cakap macam tu.Mula2 aku malas nak dengar apa yang member aku ni cerita takut2 dia tipu aku.Tapi sebab dia besfrenz aku dan siap boleh bersumpah lagi,aku dengar ja apa dia nak cerita.

"bro,time aku lepak2 dengan member dekat club bistro dekat area2 cheras,aku ada nampak 2 orang pelakon drama Nur Kasih bawa masuk 3 orang jantan dalam club.Sekali pandang aku not sure betul ke tidak.Seconf time aku usya2 diorang,memang ternyata diorang ni memang pelakon drama Nur Kasih bro".

"terkejut gak aku lepas nampak diorang ni.Tengok dalam drama bukan main alim siap pakai tudung segala.Yang bestnya tu bro,diorang ingat dalam club ni melayu tak masuk.Sekali diorang nampak aku ngn member2 aku ada dalam club ni,terus diorang terkantoi dan datang dekat kitaorang sembang2 kononnya nak kaver line la".


"Eh,tak sangka ek ada juga orang melayu masuk sini sebab dalam club ni ramai cina susah nak nampak orang melayu masuk",ayat ni aku still ingat bro seorang pelakon ni cakap dekat kitaorang".

"So,kitaorang buat macam tak ada apa2 la bro.Kiranya sempat juga la kitaorang tangkap gambar dengan 2 orang pelakon ni.Yang tak tahan tu bro,Diorang siap warning kami lagi jangan letak gambar diorang dalam blog,myspace or dll Kononnya2 takut pecah tembelang".


Haa,macam tu la sinopsisnya yang diceritakan oleh kawan aku tuh.Aku tak tau nak komen macam mana sebab aku tak nampak depan mata aku sendiri.Nanti tak pasal2 dapat dosa besar kalau2 cerita nih tak betul.

Nama pelakon ni biarlah rahsia..hek2

Newer Post Older Post Home

0 comments: