Scha Bengang?

By | 7:01 AM Leave a Comment

Selepas Fahrin tampil bagai mahu membongkar 'rahsia sebenar' cinta mereka kepada media berhubung dengan kisah perpisahan dia dan Scha disebabkan orang ketiga (Awal Ashaari),hari ini Scha tampil seperti mahu membalas dendam kepada Fahrin.

Scha dengan lagak ala ala tak puas hati dengan kenyataan fahrin kerana dituduh menjalinkan hubungan cinta dengan Awal melalui 'tweet' di Twitter telah menulis beberapa nota ringkas di wall facebooknya yang berbunyi seperti berikut


Seperti biasa, its been an okay week for me. But today, i'm very upset. Yes as a public figure and a well known person, there's price i have to pay. But kadang-kadang kan lebih baik kalau semua faham yang saya ni pun manusia...

Kita ada fundamentall beliefs. Masing-masing ada pendapat dan cara tersendiri. So far, Alhamdulillah, saya cuba entertain semua fans yang nak amik gambar dan sebagainya. But bila saya buat mcm tu, ada suara-suara sumbang, oh dia dulu mcm tu lah, sekarang mcm tak nak layanlah. Pernah tak terfikir yg kami ni semua manusia, ada rasa penat, rasa marah etc. pernah tak?

Gambar skodeng merata-rata. Kat mana etika? Be civilised. Tak sangka sampai mcm tu sekali orang sanggup buat. Semata-mata nak dapatkan HIT tinggi, visitor ramai, iklan banyak dalam blog masing-masing?

Terlalu banyak spekulasi, banyak benda yang diteka, banyak benda yg simple dibesarkan tanpa usul periksa. Soalan-soalan yang tak perlu, melaga-lagakan orang. apa tu? Untuk ratings? I mite be doing a risky move by voicing out what i feel but at least, im being honest.

Cinta 3 segi. Apa tu? God knows and i have proof that the reason why we broke up is because something else. Bukan sebab pihak ketiga. Please, get it cleared and no more after this. Tak payah pandai-pandai nak bercakap and spread VIRUS ni.

Twitter. I tweet, kalau i approve request, ada pulak yang tak bertanggungjawab buat benda bukan-bukan. Taruk dalam blog, scoop sana scoop sini. Lumrah, itulah yang Internet buat. Bila kita nak lebih dekat dengan peminat, ada pulak yg mencacatkan niat tu.

Saya akan bercakap bila perlu, berkongsi bila sampai masa. Sekurang-kurangnya saya bukan bertopeng.


Newer Post Older Post Home

0 comments: