Halim Othman Nak Kahwin

By | 7:55 AM Leave a Comment

setelah sekian lama DJ Popular Halim Othman membujang,akhirnya diusia 45 tahun dia telah menyatakan hasrat untuk melangsungkan perkahwinan sekitar Jun tahun ini.

"I think I'm in love. Saya sudah pun melamar beliau dan jika tiada halangan, Jun ini saya akan berkahwin,"

Itulah antara luahan Halim setelah mengenali bakal isterinya hampir 15 tahun. (Gila tahan nafsu Halim ni).Rasanya dah sampai masa kot abang halim kita ni kahwin.Umur pun dah lanjut kan.Sebelum ajal sampai,better kahwin dan tinggalkan zuriat dulu :)


Halim ni agak lama juga menyepi dalam dunia penyiaran.Aku ingat dulu pukul 7.30 malam mesti tengok muka dia dalam rancangan Roda Impian.(kenangan lama).

Tapi sekarang dah macam suam2 suku apa pasai pun tak tau.Cerita terbaru yang kita tau Halim dan Linda sudah digandingkan bersama di radio Suria FM.Wau!memang rancak pula la lepas ni Suria FM yer.Rating pendengar pun mesti 'up'!

"Saya berhenti seketika sebab ingin lihat bolehkah saya hidup tanpa radio.Boleh anggap macam puzzle dan ada piece yang hilang. Macam tu lah saya rasakan ketika itu".

"Dan apabila saya dan Linda memulakan kerjaya di Suria, rasa macam ada sense of deja vu. Macam saya bermula di Era dulu, Linda ada bersama. Dan kami dipertemukan sekali lagi tetapi kali ini di Suria".


Apa2 pun tahniah buat Halim yang bakal melangsungkan perkahwinan bulan 6 ni.Moga2 kekal la jodoh dia dan bakal isterinya.Amin!
Newer Post Older Post Home

0 comments: