Aku hairan juga dengan minah sorang ni.Walaupun umum semua tau dia ni berdarah kacuk (mix),dan juga agama yang dianutianya ISLAM.Tetapi,apesal aku tengok dia macam bangga saja pegang anjing??? (kalau anjing tu comel tak pa gak)hehe..

Aku ada terbaca satu artikel ni (tak ingat dah dekat mana)tidak berdosa jika kita bergambar sambil berpeluk-pelukan dengan anjing dan babi. Tetapi apa yang perlu kita lakukan adalah kena samak sebab ia tergolong dalam najis berat.

Baru-baru ni pun ada timbul kes seorang pelajar malaysia yang slumber badaknya memegang anjing dan babi.Ramai juga yang hentam minah tu.Kesian pun ada.huhuhu..adakah cik Sofia kita ni pun nak ikut jejak pelajar tu dikutuk dan dipandang sinis?


Artikel aku ni bukan nak malukan Sofia,tetapi awak kena ingat sebagai orang melayu (walaupun awak tu mix) dan bergama islam,adalah tidak bagus kalau kita bangga dan nak menunjuk-nunjuk dekat umum "wahai peminat aku semua,layanlah gambar aku telah bergambar dengan anjing."

Kalau yer pun nak bergambar atau peluk anjing tu pun,tak payah la nak upload dekat internet.Simpan baik2 dalam laptop awak tu.Kang tak pasal2 jadi bahan kutukan diinternet.huhuhu

Kalau Sofia ada baca artikel ni,minta maaf kalau artikel ni terlalu melampau atau menyakitkan hati awak.Ingatlah pesan orang dulu-dulu "Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang kerbau menguak"

Sumber : Macam Macam Ada