Nasha Aziz Nak Kahwin?

By | 4:21 AM 1 comment

Semakin hangat cerita sana sini mengenai pelakon dan model terkenal Nasha Aziz bakal menamatkan zaman bujangnya bersama lelaki pilihan hati,Nur Iman Tang pada bulan bulan Jun nanti.

Lelaki yang disebut-sebut menjadi pilihan hati Nasha tengok dari paras rupa macam kacuk cina melayu.Memang sepadan la kalau di'matching'kan dengan si Nasha Aziz ni.Bak kata pepatah melayu bagai pinang dibelah dua gitu

Tetapi,Si Nasha pula menafikan yang dia tidak ada apa-apa hubungan langsung dengan si Iman ni.kalau tak ada angin mana pokok nak bergoyang kan?sejauh mana spekulasi hubungan mereka?



Akui Nasha, hubungannya dengan Nur Iman sudah berlanjutan selama dua tahun dan dia bersyukur kerana dipertemukan dengan lelaki yang benar-benar memahami dirinya.

"Kalau jadi,ini kali kedua saya buat umrah. Kali pertama saya pergi sendiri. Kami akan berada di sana lebih kurang dua minggu. Di sana kami akan meminta petunjuk mengenai jodoh kami, adakah kami sudah bersedia ke arah itu (perkahwinan)?"

Kalau betul la gosip dan cerita Nasha bakal berkahwin Jun nanti,tahniah kami semua ucapkan.Benda baik tak elok ditanggung tangguh lagi.Umur pun dah makin meningkat.
Newer Post Older Post Home

1 comment: